.

.

poniedziałek, 5 lutego 2018

Hippeastrum

Jak co roku o tej porze mogę cieszyć oczy pięknymi kwiatami hippeastrum . Mam kilka cebul które co roku obdarzają mnie pięknymi kwiatami. Pielęgnacja jest łatwa, a efekt bajkowy jeszcze w otoczeniu białego puchu za oknem ;-)


Wieczorami cały czas haftuję Bitwę pod Grunwaldem. Posuwam się w miarę szybko zapełniając krzyżykami następne pola na kanwie. 
Może mi się uda przed sezonem turystycznym skończyć obraz i oprawić, aby cieszyło oczy moich gości którzy odwiedzają moje gospodarstwo. 

Miłego dnia życzę
Danka

23 komentarze:

  1. Piękne kwiaty,ja jakoś nie mam do nich ręki:(Haft robi wrażenie:)ile to tysięcy krzyżyków trzeba wyszyć,żeby podziwiać efekt końcowy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie są ciężkie w uprawie tylko trzeba o nie dbać przez cały rok aby cebule nabrały siły,a w sierpniu muszą trochę odpocząć i cebule zasuszamy i to cały sekret.
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Kwiaty cudne, moje jakoś w tym roku nie chcą współpracować. Haft podziwiam, na pewno efekt końcowy będzie oszałamiający.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też na to liczę że jeszcze oprawiony będzie bardzo piękny.
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Może i ja sobie takie sprawię, kwitną nawet teraz i są tak urocze. :) Do tego łatwe w uprawie, hehe Naprawdę haft robi już wrażenie. <3 Miłego dnia życzę. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kwiaty cudne :) ja trochę boję się ich uprawy - podobno humorzaste :) a co do obrazu to chylę czoła:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana jak poznasz sekret ich uprawy to pójdzie z górki. Nie zawsze chcą zakwitnąć co roku ale to zależy od nawożenia i pielęgnacji cały rok.
      Pozdrawiam

      Usuń
  5. To życzę powodzenia i cierpliwości przy haftowaniu:) Piękną masz kolekcję hippeastrów, chyba dość sporą - też trochę ich mam, rok temu dostałam 15 młodych cebulek od sąsiadki, a miałam też własne. Niedługo pierwszy z tych maluchów zakwitnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę koniecznie się pochwalić swoją kolekcją cebulek. Jestem ciekawa Twoich kolorów.
      Pozdrawiam

      Usuń
  6. Podziwiam Twoje dzieło Danusiu, no i kwiaty cudne rzecz jasna :) Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiem już co bardziej mnie zachwyca Twoje kwiaty czy hafty ;) pozdrawiam z Łodzi ;) Ania

    OdpowiedzUsuń
  8. I really likes your blog! You have shared the whole concept really well and very beautifully soulful read!
    Thanks for sharing
    หนังแอ็คชั่น

    OdpowiedzUsuń
  9. Kwiaty cudne. Ja mam tylko czerwone,co roku pięknie kwitły, ale tym razem coś nie wyszło, a szkoda bo bardzo je lubię.
    Obraz będzie piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wiem już co bardziej mnie zachwyca Twoje kwiaty czy hafty ;) pozdrawiam z Łodzi ;) Ania

    สมัคร D2BET
    Gclub

    OdpowiedzUsuń
  11. Kwiaty cudne :) ja trochę boję się ich uprawy - podobno humorzaste :) a co do obrazu to chylę czoła:)

    HolidayPalace
    Gclub

    OdpowiedzUsuń
  12. sliczne kwiaty a takze ten rudy kociak tak jak bym widzial naszego znajde ..pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Thanks for all your efforts that you have put in this, It's very interesting Blog...
    I believe there are many who feel the same satisfaction as I read this article!
    I hope you will continue to have such articles to share with everyone!
    ดูหนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń

Pozdrawiam wszystkich zaglądających i dziękuję serdecznie za każdy komentarz :))))
Danuta

Odwiedź także: